Subject: AS ELVESLO garantiikiri, Rae vald, 11114 Jüri-Vaida tee, 4-7/1350
From: "Toomas Teesalu" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, "Seppel, Madis" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 20 Jun 2024 07:47:53 +0300

Tere

Saadan garantiikirja vastavalt Transpordiameti 22.05.2024 kooskõlastus nr
7.1-2/24/6593-4 punkt 5.

Lugupidamisega

Toomas Teesalu

VK järelevalve insener

AS ELVESO

Tel: 53 444 699

E-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.elveso.ee/> www.elveso.ee

Edastatud informatsioon on mõeldud ainult sellele era- või juriidilisele
isikule, kellele see on adresseeritud ning võib sisaldada
konfidentsiaalset ja/või salastatud materjali. Selle informatsiooni
läbilugemine, taasedastamine, levitamine või muul viisil kasutamine või
tegutsemine sellest tulenevalt teiste era- või juriidiliste isikute poolt
kui eeldatav saaja, on keelatud. Kui te saite antud sõnumi ekslikult,
palun võtke ühendust saatjaga ning kustutage materjal arvutist.